De terugreis

26 juni 2015 - Amsterdam Zuidoost, Nederland

Om 10 uur moest ik het huisje uit zijn dus ik was bijtijds opgestaan om op mijn gemakkie het laatste ochtendritueel uit te voeren. Koffie, ontbijtje, de laatste spulletjes bij elkaar zetten, het laatste beetje afwas doen en afscheid nemen van PussPuss. De avond ervoor had ze me een afscheidscadeautje gebracht..een muisje, zo lief! Het muisje heeft het overigens overleefd!

Tegen 10u15 reden we weg. Tikkie geëmotioneerd maar wel met een gevoel van een fantastische vakantie gehad te hebben!

Ik zou de terugweg wel gewoon over de snelweg gaan want nu dat ik naar huis ging, wilde ik ook echt gewoon naar huis. Via Trier, Bitburg en Prüm, via Sankt Vith, Malmedy en Verviers, via Maastricht, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht en weer thuis waar ik rond 5 uur aankwam. Moe maar voldaan!

Al met al was dit een vakantie waar ik met heel veel plezier aan terug zal denken. Het was precies wat ik in gedachten had en ik heb genoten van alle prachtige flora en fauna. Alles bij elkaar zo'n 80-90 kilometer gewandeld. Genoten ook van het alleen met Kaiju zijn waarbij de visite van m'n beste vriendinnetje een heerlijk break was. Zeker voor herhaling vatbaar want er zijn nog zoveel wandelingen die ik in dat gebied zou willen doen!!