Dag 2 - zon

14 juni 2015 - Oberhambach, Duitsland

Weer een goeie nacht gehad hoewel de spiralen in m'n matras aardig aanwezig waren. Rond half 10 wakker geworden en eerst maar eens genieten van een bakkie koffie. Meteen maar de wandelkaart erbij gepakt want ik had wel weer zin in een mooie wandeling.

Na het ontbijt pakte ik m'n rugtas weer in en Kaiju en ik gingen weer op pad. Via wikiloc had ik een leuke wandeling uitgezocht, de Eekhoornwandeling van 8 km. Vol goeie moed gingen we op pad. Na ongeveer 3 km in de wandeling, voelde ik me zeer onprettig. Het wandelpad was niet wat ik ervan verwachtte en ik kwam er helemaal niemand tegen. Da's fijn, zou je zo zeggen, maar ik vind het toch wel prettig om af en toe nog een andere wandelaar tegen te komen. Het voelde een beetje als 'the middle of nowhere'. Op dat moment besloot ik een short-cut te nemen om deze route te verkorten en terug te gaan naar het Zauberwald, waar we de dag ervoor al mooi hadden gewandeld maar waarvan we nog lang niet alles hadden gezien. Daar had ik geen spijt van! Alsnog intens genoten van een prachtige wandeling die uiteindelijk zo'n 10 km was. Heerlijk op ons gemakkie, ff pauze om te genieten van de omgeving, foto's maken en natuurlijk lekker spelen met Kaiju.

Tegen 4 uur waren we weer terug in ons huisje.  Terwijl we nog even heerlijk in de zon zaten op het terras wat grenst aan de woonkamer, bedacht ik me dat ik een tweetal 'wegwerp' barbecues had meegnomen. Het was het perfecte moment om er daar eens gebruik van te gaan maken! Na een half uurtje waren de kooltjes roodgloeiend en kon de lekker gekruide kip op de grill. Brood erbij, sausje, salade...en smullen maar!

's Avonds nog een rondje gelopen met Kaiju en daarna lekker met een heel goed boek ('Het verloren symbool' van Dan Brown) op de bank opgekruld. Rond half 11 ben ik m'n mandje in gekropen waar ik nog even doorging in m'n boek (spannend!!) en daarna al gauw zo moe was dat ik het licht uit deed en direct in een diepe slaap viel!

1. Mama:
    16 juni 2015
    Hoi vakantiedochter, leuk zo'n reisblogger.Fijn ook om te weten hoe het je vergaat.
    Geniet maar lekker van een welverdiende vakantie samen met Kaiju, het weer is ook goed!!!!!! Liefs van ons